بله

امروز مطلع شدم که یکی از دوستان بزرگواری که بلاگ برتر شدن یه جورایی در واقع خیلی برتر شدن ;)

ما رو دیگه در حد و اندازه های خودشون نمی بینن و از دنبال کردنمون منصرف شدن :))

نکته ی جالبش می دونید کجاست

اگر برید به پست این دوستان عزیز در خصوص برتر شدن مراجعه کنید یک نکته بین همه شون مشترکه

اونم اینه که

"من که خودم به شخصه حس خاصی نداشتم...

برای ما که خیلی اهمیت نداشت

خداروشکر ... هر چند که خیلی هم مهم نبود

ممنونم از همگی اما خب من واقعا هیچ حسی نداشتم

و ... "

:))

یعنی قربان این همه تواضع و افتادگی و مرامتون  :)

البته خب اینو بگم که انصافا راست میگن

چون واقعا مسخره ست

در واقع صرفا یک لیسته که حالا با همون معیارهای درپیت و توهم زاشون نام افراد رو به ترتیب نوشته

حداقل یک جایزه هر چند خیلی کم ارزش

یا چه میدونم یک امتیاز ویژه

هیچ خبری نیست ... هیچ (البته طبق گفته دوستان)

به نظرتون واقعا یه همچین چیزی خوشحالی داری که همینطور فِرت و فِرت تبریک میگید ://

حسادت! نه آقا

به جون بچه ی نداشتم اگر من یک ذره حسادت کرده باشم

اتفاقا من هر جا ببینم نویسنده ظرفیتش رو داره و سطحش نسبت به بلاگر های معمولی بالاتره نسبت به سطح خودش نقد و راهنمایی و کمکش می کنم که از قبلش بهتر بشه